60 Seconds with Adam Hamilton Triathlete and user of Paneuromix

Read how Adam Hamilton got involved into Paneuromix and how it support him on a daily basis to get the most out of his performance.

 

You are an Ironman Thriathlete, can you tell me more about this discipline?

It is a long distance triathlon, which consists of 2.4 mile swim, then a 112 mile bike, then a 26.2 mile to finish. All done on the same day in under 17hours.

How did you get in touch with this sport, were you always involved in sports? 

I started triathlon about 5yrs ago, i have always been involved with sports from a young age and used to ski for GBR.

What subdiscipline do you like the most? What adventures did you have with this sport?

I most enjoy running and functional training in nature.i have travelled to many different places with triathlon and experiences some amazing places.

Do you think anybody can get involved in Triathlon?

 Yes.

What prices did you win so far?

There is no prize money for me as i compete on a amateur level. Only the pros can win money. But i have a full time job so can't compete as a pro.

What does your daily routine look like?

Routine, doesnt exist, i always try to do something different, and listen to my body. I always mix up my training and keep the body guessing and progressing.

How did you find Paneuromix?

Through Amazon, after trying multiple
nootropics.

What results did you get with using Paneuromix?

Better focus and mental clarity, along with improved mental agility and capacity. Speed of decisions and memory have improved too.

How do you fit it in your daily routine?

I usually take it first thing in the morning to help me through busy work days and training.

What are your future plans?

To compete at the world championships for Ironman and in Business to continue to grow and expand my business.

 

Interview Triathlet und ex GB-Skifahrer

Sie sind ein Ironman-Triathlet, können Sie mir mehr über diese Disziplin sagen?

Es ist ein Langstrecken-Triathlon, bestehend aus 2,4 Meilen Schwimmen, 112 Meilen Fahrradfahren und dann 26,2 Meilen laufen bis zur Ziellinie. Alles am selben Tag in unter 17 Stunden.


Wie haben Sie Kontakt mit dieser Sportart bekommen, waren Sie immer sportlich aktiv? Wo sind Sie aufgewachsen?

Mit Triathlon habe ich vor etwa 5 Jahren angefangen. Seit meiner Kindheit habe ich immer Sport getrieben und früher bin ich für GBR gefahren.


Welche Teildisziplin mögen Sie am liebsten? Welche Abenteuer haben Sie mit diesem Sport erlebt?

Ich habe am meisten Spaß am Laufen und am Funktionstraining in der Natur. Ich bin mit dem Triathlon zu vielen verschiedenen Orten gereist und habe einige fantastische Orte gesehen.


Glauben Sie, dass jeder beim Triathlon mitmachen kann?

Ja

Welche Preise hat Sie bisher gewonnen?

Es gibt kein Preisgeld für mich, da ich als Amateur an den Ausscheidungen teilnehme. Nur Profis können Gelder erhalten. Aber ich habe einen Vollzeitjob, so kann ich nicht als Profi an einer Ausscheidung teilnehmen.


Wie sieht Ihr tägliches Programm aus?

Ein Programm gibt es nicht, ich versuche immer, etwas anderes zu tun und auf meinen Körper zu hören. Ich stelle mein Training immer anders zusammen und lass den Körper raten und sich weiterentwickeln.


Wie haben Sie Paneuromix gefunden?

Amazon

Welche Ergebnisse haben Sie mit der Einnahme von Paneuromix erzielt?

Bessere Konzentration und geistige Klarheit, sowie verbesserte geistige Beweglichkeit und Kapazität. Die Geschwindigkeit von Entscheidungen und das Gedächtnis haben sich auch verbessert.

Wie vereinbaren Sie es mit Ihrem täglichen Programm?

Ich nehme es in der Regel als erstes am Morgen, um mir an arbeitsreichen beruflichen Tagen und beim Training zu helfen.


Welche Zukunftspläne haben Sie?

An der Weltmeisterschaft für Ironman teilzunehmen und im Geschäftlichen weiter zu wachsen und mein Geschäft auszubauen.